مصطفى يونس عن مجلس الجبلاية الجديد: "ماعندهمش فكر"

الجمعة، 02 سبتمبر 2016 09:33 م
مصطفى يونس عن مجلس الجبلاية الجديد: "ماعندهمش فكر" مصطفى يونس
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
علق مصطفى يونس، نجم الأهلي السابق، على انتخابات اتحاد الكرة التى أجريت الثلاثاء الماضى، وأسفرت عن اعتلاء مجلس المهندس هانى أبو ريدة لعرش رئاسة الجبلاية، قائلاً: "كلهم ماعندهمش فكر.. والانتخابات عبارة عن سمك لبن تمر هندى".
 
 
وأعرب مصطفى يونس، خلال تصريحاته لبرنامج "الكرة فى دريم" عن أمنيته فى عدم مقاضاة مجلس هانى أبو ريدة، من قبل المرشحين الذين لم يوفقوا فى الانتخابات، من أجل الاستقرار.









مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 5

عدد الردود 0

بواسطة:

واحـد مـتغــاظ جـدا

طـب مادخلتـش إنت ليه الإنتخـابات يابــو الأفكـار ! يـاعم ارجمنـا بقـا وكفاك عُـقد نفسيـة

هو الأخ مصطفى تونس قصدي يونس معندوش غير الكلام وبس .. أنا كنت فاكر إنه متعقد من جوزيـه وحسن جمدي والخطيب وبـس طلع الأخ متعقـد من الناس كلها !!! طب كنت دخلت إنت الإنتخابات وهنشوف الناس هتنتخبك ولا إيـه !! إرحمنا شوية ياعم بقـا وكفاك عُقد نفسية ونفسنة على خلق الله ومفيش إنجاز واحد ليك نقدر نقوله في مجال التدريب أو الإدارة غير الكلام والكلام وبس

عدد الردود 0

بواسطة:

إبراهيم على

شخص يرتدي نظارة سوداء

شخص غير متزن و معروف عنه انه غير سليم نفسيا و يعاني من النرجسية و ببساطة لم ينجح في تدريب أي نادي او منتخب .. لكنه يطلق كلامه يمين و شمال لكي يوجد على الساحة .. لا اعتقد ان أي مدرب او رئيس نادي يستعين بمصطفي يونس .. لأنه عبارة عن مجموعة مشاكل .. الناس الإيجابية هم من يجيدون العمل و لا تسمع لهم صوت .. مهما تحدث يونس عن حسن حمدي او ابوريده او الخطيب ,,فلن يجد من يرد عليه .. لأنهم مشغولين بتأدية أعمالهم ..

عدد الردود 0

بواسطة:

فوازالشريف

اثنان فقط يفهموا في مصر

تسعون مليون الا اثنين يعني 90,000,000,998 الاثنان هما مصطفي يونس وابراهيم عيسي هما من يفهموا في مصر وباقي التسعين مليون اغبياء لا يفقهوا شئ ومعندهمش فكرة ومطلوب اعدامهم او احراقهم او القائهم في البحر و مصر لا يستحق ان يعيش فيها الا الاثنين مصطفي يونس وابراهيم عيسي .

عدد الردود 0

بواسطة:

السيد الطويل

ارحمنا

ياعم هيه الناس لسه شتغلت وبعدين واحد كان ماسك مناصب بالفيفا والاتحاد الافريقي معندوش فكر امال الفكر عند مين عندك يافاشل يافاشل

عدد الردود 0

بواسطة:

محمد عبدة

تاني

ارحمنا يرحمك الله انت تاني

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة