خالد صلاح

رامى صبرى: لو حصل تجاوز ضدى هرفع دعوى.. والشافعى يرد: إحنا صحاب الحق مش أنت

الأربعاء، 13 يناير 2021 10:56 ص
رامى صبرى: لو حصل تجاوز ضدى هرفع دعوى.. والشافعى يرد: إحنا صحاب الحق مش أنت رامى صبري
كتبت مريم بدر الدين

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

كشف الفنان رامي صبري عن تدخل نقيب الموسيقين هانى شاكر والسيناريست مدحت العدل على خط أزمته الأخيرة مع الشاعر تامر حسين والملحن عزيز الشافعي، بعد غنائه أغنية "شكرا" للهضبة عمرو دياب بصوته على السوشيال ميديا، وكتب عبر حسابه بموقع "انستجرام" :"كلمني نقيب المهن الموسيقية الاستاذ هاني شاكر والدكتور مدحت العدل اليوم كل الاحترام لهم وحاضرهنسى اللي فات بس لو حصل أي تجاوز مرة تانية على أى قناة أو أى مكان علي السوشيال ميديا من الشاعر والملحن سيتم رفع دعوى قضائية ضدهم اللهم بلغت اللهم فأشهد".

رامي صبري
رامي صبري

 

فيما رد عزيز الشافعي علي تصريح رامي صبري، عبر حسابه بموقع "فيس بوك" :"أولا هي دعوى مش دعوة، دعوة دي لما تعزمنا على حفلة ثانيا: احنا صحاب الحق مش أنت خالص ثالثاً.. بالنسبة لتهديدك لينا باللجوء للقضاء فدي الحاجة الوحيدة الصح اللي أنت قولتها وأنا ما كانش في بالي خالص أخد حقي منك في اتهامك الكاذب ليا من خلال القضاء".

عزيز الشافعي
عزيز الشافعي

 

وتابع: "احتراما للزمالة واحتراما للناس اللي بتتابعنى وبتلومنى عشان بكبر في موضوع صغير وبرد على الإساءة والكذب اللى أنت مكمل فيه لكن أنا موافق، ومن بكره هاخد الإجراءات القانونية ضد التشهير والافتراء والزور اللى أنت ارتكبته فى حقنا".

 


مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء


لا توجد تعليقات على الخبر
اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة