بعد نجاح تجربة ستانلى ونداى.. دجلة يتوصل لاتفاق مع أفريقى "صغير" للاستثمار

الخميس، 20 أبريل 2017 08:00 ص
بعد نجاح تجربة ستانلى ونداى.. دجلة يتوصل لاتفاق مع أفريقى "صغير" للاستثمار ستانلى أوهاوتشى
كتب أحمد طارق

مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء

توصل مسئولى نادى وادى دجلة، لاتفاق شفهى مع أحد اللاعبين الأفارقة مواليد عام 1999، من أجل ضمه فى فترة الانتقالات الصيفية المقبلة.

 

وأستقر أحمد حسام ميدو المدير الفنى لدجلة، على التعاقد مع 5 لاعبين مميزين وأصحاب خبرات لتدعيم صفوفه فى الموسم الجديد، ومن بينهما لاعب أفريقى الجنسية صغير السن لتطبيق سياسة ناديه التى تهدف للاستثمار فى اللاعبين الافارقة، وذلك بعد نجاح تجربة النيجيرى ستانلى أوهاوتشى المعار لنادى الزمالك، والسنغالى إبراهيما نداى الذى اصبح من المؤكد رحيله فى الصيف بسبب العروض المغرية التى انهالت عليه.

 

ومن المنتظر أن يعلن وادى دجلة عن اتمام التعاقد بصفة رسمية مع اللاعب الأفريقى الذى رفضوا الافصاح عن أى تفاصيل أو معلومات عن الصفقة الجديدة حرصاً على عدم مزاحة أى نادٍ أخر.










مشاركة

اضف تعليقاً واقرأ تعليقات القراء
التعليقات 2

عدد الردود 0

بواسطة:

alaa

انت من بلد تانيه ؟

مين اللى قال ان صفقة ستانلى ناجحه . هذا اللاعب لم يحقق 1 % من المنتظر منه فى الزمالك يبقى ازاى صفقه ناجحه . كواليبالى حقق فى اسبوعين اللى لم يحققه استانلى فى موسم كامل ... واضح كده ان الاستاذ / احمد طارق على معرفه بماجد سامى علشان كده يقوم بتلميعه له لان عارف ومتاكد ان الزمالك صرف النظر عن ستانلى .

عدد الردود 0

بواسطة:

خالد رشدي

إلى رقم 1

ميدو يتحدث عن الاستثمار يعنى الفلوس ، وهو جابه بمبلغ صغير ولابسه للزمالك بمبلغ كبير 900 الف دولار فى موسم واحد والمصيبة أن الزمالك عايز يشتريه ، عجبنى فكرك يا ميدو مع اني مش بحبك على المستوى الشخصي ، الرجل عايز يجيب لاعيبة صغيرة فى السن بسعر رخيص تلعب موسم مع دجلة يرفع مستواه وبعدين يبعها بمبلغ كبير وده اللى بيعمله ارسنال الانجليزى ، على فكرة أنا اهلاوي بس لما بنشوف حاجة كويسة من اى فريق حتى الزمالك لازم نشيد بيها تقبل تحياتي

اضف تعليق

تم أضافة تعليقك سوف يظهر بعد المراجعة





الرجوع الى أعلى الصفحة